LibraryMCQSSindh StudyFG StudyPunjab Study
PakStudy :Yours Study Matters

پی ایس ایف کے پروگرام و مطالبات

Offline علم دوست

  • *****
  • 1288
  • +2/-1
پی ایس ایف کے پروگرام و مطالبات
« on: June 24, 2008, 09:49:15 PM »

پروگرام و مطالبات ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

٭ جدید تعلیم سب کا بنیادی حق ہے اس لئے ہر سطح پر جدید تعلیم مفت اور آبادی کے تمام حصوں کی تعلیم تک رسائی ممکن بنائی جائے۔۔۔۔۔۔۔۔

٭تمام تر نجی تعلیمی اداروں کو حکومتی تحویل میں لے کر اور نجکاری کی پالیسی کو ختم کر کے تعلیم کی خرید و فروخت بند کی جائے اور تعلیمی اداروں کو اساتذہ ، والدین اور طلباءکی کمیٹیوں کے جمہوری کنٹرول میں دیا جائے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

٭ میرٹ اور سیلف فنانس جیسی قاتلانہ پالیسیوں اور طبقاتی نظام تعلیم کا خاتمہ کیا جائے اور ہر سطح پر یکساں تعلیمی معیار قائم کیا جائے اور فرسودہ اور رجعتی نصاب کو ختم کر کے جدید نصاب تعلیم مرتب کیا جائے جو طلباءکی تحقیقی اور تخلیقی صلاحیتوں کو فروغ دے سکے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

٭ طلباءیونین پر عائد پابندی ختم کی جائے اور یونین کے انتخابات کروائے جائیں اور طلباءکی آزاد سیاسی ، ادبیاور دیگر ثقافتی سرگرمیوں کو فروغ دیا جائے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

٭ تمام بنیادی ضروری تعلیمی و تحقیقی سامان کے ساتھ ساتھ کھیلوں کا سامان اور دیگر تفریھی سامان فراہم کر کے تعلیمی اداروں کے ماحول کو صحت افزا بنایا جائے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

٭آبادی کے تناسب سے تعلیمی ادارے قائم کئے جائیں اور دیہاتی و شہری امتیازات کو ترجیحی بنیادوں پر ختم کرنے کے لئے ضروری اقدامات کئے جائیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

٭تعلیمی اداروںکے ہاسٹلز میں طلبہ کو تمام سہولیات مفت مہیا کی جائیں اور تعداد کے تناسب سے نئے ہاسٹلز تعمیر کئے جائیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

٭جنسی بنیادوں پر قائم تفریق کا خاتمہ اور بلا تخصیص ہر شعبے میں خواتین کو نمائندگی برابری کی بنیاد پر دی جائے اور مخلوط نظام تعلیم رائج کیا جائے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

٭مزہبی اداروں میں جنونی اور غیر سائنسی تعلیم و تربیت بند کی جائے۔۔۔۔۔۔۔۔

٭ اساتذہ کی تنخواہوں اور مراعات میں اضافہ کر کے ٹیوشن مافیا جیسی لعنت کا خاتمہ کیا جائے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

٭ ملکی سطح پر ٹرانسپورٹ کی سہولت مہیا کی جائے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

٭ہر فرد کو روزگار یا بیروزگاری الاو نس کم ازم کم 5000روپے تمام بنیادی سہولیات”صحت اور رہائش جیسی“ مفت سہولیات کے ساتھ دیا جائے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

٭چائلڈ لیبر کا فوری خاتمہ کیا جائے اور ایسے تمام بچوں کو ریاستی اخراجات پر تعلیم اور دیگر بنیادی ضروریات فراہم کی جائیں اور چائلڈ لیبر کو غیر قانونی قرار دیتے ہوئے محنت کرنے کی عمر کا تعین کیا جائے جو کم از کم 18سال لازمی ثانوی تعلیم کے ساتھ ہونی چاہئے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

٭ تمام اداروں کو خصوصاً تعلیمی اداروں کو فوری طور پر منشیات کے بیوپاریوں سے پاک کیا جائے۔۔۔۔۔۔۔۔
٭انفرادی دہشت گردی اور مذہبی فرقہ واریتکے خلاف بھرپور جدوجہد کی جائے۔۔۔۔۔۔۔۔ ٭ قومی ، لسانی، مذہبی اور علاقائی تعصب کے خلاف پر عزم جدوجہد کی جائے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔








میں بہت عظیم ہوں جو کہ بہت ہی عظیم علمی کام کررہا ہوں

 

PakSTUDY © 2006 - 2021 | All Rights Reserved.