Library Sindh Study FG Study Punjab Study
PakStudy :Yours Study Matters

پاکستان بھر میں دسویں اور بارہویں کلاس کے امتحانات جولائی میں

Offline AKBAR

  • *****
  • 4393
  • +1/-1
  • Gender: Male
    • pak study
in Pakistan 10th & 12th Class Examinations 2021 will be held in July

پاکستان بھر میں دسویں اور بارہویں کلاس کے امتحانات جولائی میں منعقد ہونگے
وزرائے تعلیم کی بین الصوبائی کمیٹی نے آئی بی سی سی کی اگلی کلاسوں میں نویں اور گیارہویں جماعت کے طلبا کو ترقی دینے اور میٹرک اور انٹر کے صرف اختیاری مضامین میں امتحانات دینے کی تجویز کو مسترد کردیا۔آئی بی سی سی کی اسٹیئرنگ کمیٹی نے منگل کو یہ تجویز پیش کی تھی۔
اس پر وزرائے تعلیم کی کانفرنس کی منظوری دی گئی۔ اجلاس میں کورونا کی تیسری لہر کی وجہ سے امتحانات کو دو مراحل میں منعقد کرنے کی تجویز سے اصولی طور پر اتفاق کیا گیا۔
پہلے مرحلے میں دسویں اور بارہویں کلاس کے امتحانات کا پہلا مرحلہ جولائی میں، جبکہ دوسرے مرحلے میں نویں اور گیارہویں کلاس کے کاغذات اگست یا ستمبر میں ہوں گے۔
 یہ فیصلہ وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود کی زیرصدارت بدھ کی شام وزرائے  تعلیم کے آن لائن اجلاس میں اصولی طور پر کیا گیا جبکہ اجلاس میں وزیر تعلیم سندھ سعید غنی، وزیر تعلیم پنجاب مراد راس اور دیگر وزراء اور عہدیدار بھی موجود تھے۔
اجلاس میں شریک سندھ کے ایک ذرائع نے بتایا کہ میٹرک اور انٹر کے سالانہ امتحانات کے حوالے سے آئی بی سی سی (انٹر بورڈز کمیٹی آف چیئر مین) کی دو تجاویز بین الصوبائی وزیر تعلیم کمیٹی کے اجلاس میں رکھی گئیں۔

 کوویڈ کی موجودہ سنگین صورتحال کے پیش نظر، نویں اور گیارہویں جماعت کے امتحانات کے بغیر اگلے درجات میں ترقی دی جانی چاہئے۔ دسویں اور بارہویں جماعت کے طلباء کو پری انجینئرنگ، پری میڈیکل اور کامرس کے اختیاری مقالے دیئے جائیں اور ان کے نتائج جاری کیے جائیں۔

تاہم اجلاس میں موجود وزرائے تعلیم نے یہ کہتے ہوئے اس تجویز کو مسترد کردیا کہ ترقی دینے کی پالیسی کی کوئی گنجائش نہیں ہے۔ کسی بھی معاملے میں امتحان کے عمل سے گزرنا پڑے گا۔ جس کے بعد آئی بی سی سی کی جانب سے پیش کی جانے والی دوسری تجویز پر تبادلہ خیال کرتے ہوئے اس بات پر اتفاق کیا گیا کہ طلبہ کے رش کو توڑنے کے لئے امتحانات دو مرحلوں میں کروائے جائیں اور بیک وقت آدھے طلباء کو امتحان کے عمل میں شامل کریں۔

چونکہ یونیورسٹیوں کو تعلیمی دور کو جاری رکھنے کے لئے ستمبر میں اندراج شروع کرنا ہے، پہلے مرحلے میں دسویں اور بارہویں جماعت کے طلباء کے امتحانات جولائی میں ہونے چاہئیں۔ تاہم یہ طلباء نہ صرف اختیاری بلکہ تمام مضامین کے امتحان لازمی دیں۔

دوسرے مرحلے میں نویں اور گیارہویں جماعت کے طلباء کے امتحانات لئے جائیں کیونکہ ان کے نتائج میں جلدی نہیں ہے اور انہیں اپنے ہی تعلیمی اداروں کی اگلی کلاسوں میں جانا پڑتا ہے۔

اجلاس میں یہ بھی فیصلہ کیا گیا کہ آئندہ بھی اس معاملے پر حتمی فیصلہ لیا جائے گا۔ ایسا کچھ دن میں کرنا چاہئے تاکہ پاکستانی طلبا مزید ذہنی الجھنوں یا افسردگی کا شکار نہ ہوں بلکہ یکسوئی کے ساتھ امتحانات کی تیاری کرتے رہیں۔

 

PakSTUDY © 2006 - 2021 | All Rights Reserved.