Author Topic: I am confused help me please  (Read 7263 times)

Offline Ijaaz

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
  • My Points +0/-0
  • Gender: Male
I am confused help me please
« on: August 01, 2019, 09:38:46 PM »
Asslam o  alaikum bhai mera kal b.a ka result aya hai part 1 ka annual system wala 2 years wala b.a me aik gov college sey kar raha hoon b.a lekin suna hai paper punjab university hi leti hai toh shyad punjab university hi le rai hai or me lahore sey hoon toh aisa hai k

me 2 subjects me failed hoon complusory nahi hain wo subjects aik to physical education and dosra social work me jahan tak college sey pta kia ma 40 days k andar ya part 2 k saath de skta hoon exams toh mera question yeh hai me ne is site par yeh dekha

6. Any candidate who fails in optional subject only is declared pass without calculating the marks obtained in optional subject. However, he / she will have to submit his / her original pass result card within 15 days of the declaration of result if he / she want to reappear in the optional subject.

yeh mujhe smj nahi aya kya matlab iska kya mujhe ab result kal aya toh agar me part 2 k saath dena chahta hoon yeh failed subjects to mujhe kya pehley kuch result card ko kuch karna hai submit wagira 15 din k andar? ku k wo dono practical walay subjects hain?

toh mera question hai k kya me part 2 k saath de skta hoon yeh practical walay failed subjects? or yeh iska kya meaning hai jo uper likha hai? thank you